اقدام جالب مسی؛ با تمام توپ جمع کن های ورزشگاه عکس گرفت

اقدام جالب مسی؛ با تمام توپ جمع کن های ورزشگاه عکس گرفت

پایگاه خبری فوتبالی – لیونل مسی پس از پایان بازی شب گذشته آخرین نفر زمین را ترک کرد و به رختکن رفت زیرا ترجیح داد با تمام توپ جمع کن‌های ورزشگاه رایووایکانو عکس بگیرد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لالیگا ۲ تیم بارسلونا و رایووایکانو به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه اول برنده‌ای نداشت و ۲ تیم با تساوی به رختکن رفتند. در نیمه دوم ابتدا در دقیقه ۶۰ رایووایکانویی‌ها پیش افتادند اما لیونل مسی روی پاسی که از گریزمان دریافت کرد کار را به تساوی کشاند و در ادامه هم دی‌یونگ در دقیقه ۸۰ تیر خلاص را شلیک کرد تا بارسلونا ۲-۱ برنده شود. اتفاق جالب اما پس از پایان بازی رخ داد.

پیش از آغاز بازی مسی با استقبال شدید هواداران رایووایکانو مواجه شد. مردم به شدت با دیدن او خوشحالی می‌کردند و از اینکه او توانسته برای این بازی خود را آماده کنند راضی بودند. مسی ۲ بازی گذشته را محروم بود. پس از پایان بازی هم مسی با ادای احترام به همه، آخرین نفری بود که زمین مسابقه را ترک کرد. او تا لحظه آخر در زمین ماند و با تمام توپ جمع‌کن‌های رایووایکانو عکس گرفت. اتفاق زیبایی که در شبکه‌های اجتماعی به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

1101