مگوایر پس از شکست: به اندازه کافی خوب نبودیم/ کار را برای خودمان سخت کردیم

مگوایر پس از شکست: به اندازه کافی خوب نبودیم/ کار را برای خودمان سخت کردیم

پایگاه خبری فوتبالی - هری مگوایر، مدافع تیم منچستر یونایتد پس از شکست مقابل شفیلد اعلام کرده آن‌ها خودشان ۲ موقعیت گل را به حریف تقدیم کردند و حالا باید با فراموش کردن اتفاقات به بازي‌ها برگردند. منچستری‌ها با این شکست رتبه اول لیگ برتر را به سیتیزن‌ها تقدیم کردند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ۲ تیم منچستر یونایتد و شفیلد به مصاف هم رفتند که در این دیدار شیاطین سرخ ۲-۱ بازنده شدند. اتفاقی که باعث ناامیدی مگوایر شده. او اعلام کرده به اندازه کافی برای برد خوب نبودند.

مگوایر پس از شکست شب گذشته تیم منچستر یونایتد به خبرنگاران گفت: به اندازه کافی خوب نبودیم. در حد بازی‌های‌مان در چند هفته اخیر بازی نکردیم. به حریف ۲ گل اهدا کردیم و حالا زمان آن رسیده تا بایستیم. زمانی که در بازی‌ها برنده می‌شوید شرایط آسان است اما زمانی که در آن شکست می‌خورید مسئله اصلی برگشتن به مسیر است.

مدافع شیاطین سرخ در ادامه افزود: ما بازی را با کنترل کامل روی آن آغاز کردیم. باید کارهای بیشتری انجام می‌دادیم اما کار را برای خودمان سخت کردیم. بین ۲ نیمه می‌دانستیم که گل بعدی مهم است. به خودمان باور داشتیم که می‌توانیم کاری انجام دهیم اما به اندازه کافی خوب نبودیم.

1101