مورینیو: دیگر مانند روزهای حضورم در چلسی نیستم؛ آرام‌تر شده‌ام!

مورینیو: دیگر مانند روزهای حضورم در چلسی نیستم؛ آرام‌تر شده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی – ژوزه مورینیو اعلام کرده در رفتارش تکامل پیدا کرده و حالا آرام‌تر از روزهای حضورش در رئال مادرید، چلسی و دیگر تیم‌هایی که هدایت‌شان را عهده داشت رفتار می‌کند.

به گزارش فوتبالی، مورینیو پیش از دیدار امشب مقابل لیورپول به خبرنگاران گفته:  چیزی که می‌توانم بگویم این است، زمانی که رفتار درستی نداشتم تاوانش را دادم. به ۲ شیوه تاوان دادم. یکی مشاهده بازی‌ها از طریق تلویزیون در رختکن بود و دیگری هم جرایم مالی بوده که برخی اوقات به جای دیگران متحمل آن شده‌ام زیرا در شرایط مشابه آن ‌ها چنین حسی را تجربه نمی‌کنند. اگر قرار است داوران اول و داوران چهارم شغل‌شان را انجام دهند امیدوارم که وظایف‌شان را جوری که باید، انجام دهند.

مورینیو که حالا ۵۸ ساله شده اعلام می‌کند که تا حدی از روزهای آتشین خود در پورتو، چلسی و رئال مادرید عبور کرده. او می‌گوید: در مورد خودم یک تکامل را احساس کرده‌ام. یک احساس تکامل در راه کنترل احساس که آرام تر شده‌ام و می‌توانم بهتر بازی را مشاهده کنم. بابت دستیارهایم هم خوشحالم. آن‌‌ها با من کنار خط ارتباط پیدا می‌کنند و من در موقعیت خاصم می‌مانم. حس کردم باید رفتارم را تغییر دهم و بابت آن خوشحالم. این یک مسئله شخصی است. نمی توانم درباره دیگران اما صحبت کنم.

1101