واکنش جامعه فوتبال به درگذشت «میناوند»

واکنش جامعه فوتبال به درگذشت «میناوند»

پایگاه خبری فوتبالی- خانواده بزرگ فوتبال کشور در پیام‌هایی جداگانه درگشت «مهرداد میناوند» بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را تسلیت گفتند.

به گزارش فوتبالی، «مهرداد میناوند» بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس که به علت درگیری ۹۰ درصدی ریه به ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، چهارشنبه شب درگذشت.

در این راستا جمع کثیری از چهره‌های شناخته شده فوتبال ایران، درگذشت میناوند را تسلیت گفتند.

باشگاه استقلال در پیامی این ضایعه را تسلیت گفته که در متن پیام آمده است: باشگاه استقلال درگذشت مهرداد میناوند را به خانواده ایشان، باشگاه پرسپولیس و جامعه ورزش تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال خواهان مغفرت برای او و صبر جمیل برای بازماندگان است.

«علی دایی» برترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی جهان در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشته است «نمیدونم چی بگم، باورکردنی نیست. مهرداد از بین ما رفت.

«علی پروین» سرمربی سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس نوشته اشت «تسلیت به جامعه فوتبال، روحت شاد مهرداد میناوند»

«یحیی گل‌محمدی» سرمربی پرسپولیس در صفحه خود آورده است «خداحافظ رفیق، خداحافظ پسر پرسپولیس»

«رضا شاهرودی» که در پرسپولیس و تیم ملی با میناوند همبازی بود، نوشته است: «مهرداد عزیز از بین ما رفت. روحش شاد. خدا به خانواده محترمش صبر بده، تسلیت به جامعه ورزش»

«فرهاد مجیدی» کاپیتان و سرمربی سابق استقلال هم نوشته است «باور نکردنی، جانسوز و غم‌انگیز. بدرود مهرداد جان. تسلیت به خانواده محترم میناوند، تسلیت به فوتبال ایران و هواداران باشگاه پرسپولیس»

«داوود فنایی» مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در یک استوری آورده است «۲۵ هم ابدی شد»

«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی اهل کرواسی که افتخارات زیادی با پرسپولیس به دست آورد و سابقه هدایت تیم ملی ایران را هم دارد در صفحه شخصی‌اش آورده است«در دوره نخست حضورم در فوتبال ایران در تیم ملی با هم کار کردیم. تمام توانت را در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۰۲ برای سربلندی کشورت گذاشتی و در دوره حضورم در پرسپولیس شاهد بودم که همپای همه پرسپولیسی‌ها برای تک تک پیروزی‌ها و قهرمانی‌های تیم تلاش کردی. مهردادجان من هم مثل همه دوستانت هنوز خبر رفتنت را باور نکرده‌ام. روحت در آرامش مرد بزرگ.

«وحید هاشمیان» مربی تیم ملی فوتبال ایران نوشت «مهردادجان دلم خیلی برات تنگ میشه، همیشه به یادت خواهم بود.

«احمدرضا عابدزاده» سنگربان سال‌های پیش تیم ملی فوتبال ایران آورده است «خبر درگذشت مهرداد میناوند عزیز بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران باعث تاثر و تاسف همه مردم ایران و بخصوص خانواده بزرگ ورزش و فوتبال شد. ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده محترم و داغدار میناوند و دوستان آن سفر کرده عزیز از خدای مهربان رحمت و غفران الهی برای مهرداد جان آرزو دارم.

«کریم باقری» مربی پرسپولیس در پستی کوتاه نوشت «خداحافظ رفیق، روحت شاد»

«دراگان اسکوچیچ» سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم ناراحتی خود را اینگونه بیان کرد «روحت شاد مهرداد عزیز. تسلیت به خانواده محترم میناوند. شبی غم‌انگیز برای ورزش ایران»

«جواد نکونام» سرمربی فولاد خوزستان می‌نویسد «باورم نمیشه، خداحافظ پسر دوست داشتنی»

7474