عکس؛ خشم و حسرت توخل از دست مهاجمان چلسی!

عکس؛ خشم و حسرت توخل از دست مهاجمان چلسی!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با تساوی بدون گل مقابل ولورهمپتون متوقف شد. این اولین بازی توماس توخل در قامت سرمربی چلسی بود و او خیلی دوست داشت تا بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا شروع خوبی در جمع آبی های لندن داشته باشد اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت چلسی در اولین بازی تحت هدایت سرمربی آلمانی متوقف شد.

به گزارش فوتبالی، کای هاورتز و تیمو ورنر دو مهاجمی که با هزینه‎های زیادی به چلسی آمدند، اصلا عملکردی در حد انتظارات نداشته‌اند و یکی از عوامل نتیجه نگرفتن چلسی همین موقعیت خراب کردن های این دو بوده است به طوری که فرانک لمپارد هم در زمانی که سکان‌دار چلسی بود، از دست این دو خیلی زجر کشید و در نهایت نتوانست نتایج مطلوبی بگیرد و از هدایت چلسی بر کنار شد. اکنون توماس توخل هم در جمع آبی های لندن در اولین گام متوقف شده است و در این بازی از دست مهاجمان تیمش عذاب کشید چرا که در نیمه‌ی دوم چلسی توانست فشار بیاورد اما فرصت های آن‌ها به ثمر نمی‌نشست.

در هر صورت باید دید که توماس توخل آیا می‌تواند در چلسی روند مهاجمان تیمش را بهبود بخشیده و به نتایج بهتری دست یابد یا خیر.

1470