بوفون و مقایسه جالب با بازیکن فوتبال آمریکایی: تابوها را می‌شکنیم

بوفون و مقایسه جالب با بازیکن فوتبال آمریکایی: تابوها را می‌شکنیم

پایگاه خبری فوتبالی - جیانلوئیجی بوبفون دروازه بان یوونتوس که امروز 43 ساله می شود در مورد شرایط سنی خود گفت :" کاملا ارامش دارم. طبیعتا رویارویی با زمان اجتناب ناپیر است. باید این را بپذیری و با هیجان به جلو حرکت کنی."

بوفون از سویی خودش را با تام بردی در فوتبال آمریکایی مقایسه کرد و گفت که این بازیکن هم در سن 43 سالگی در بهترین شرایط بدنی در سوپربول حاضر می شود. وی اظهار داشت:" خوب است که بدانی ورزشکاران دیگری هم در این سن و سال حضور دارند. من یک استثنا نیستم. سعی می کنیم که تابوها و برخی عرف های مشخص شده در مورد ورزشکاران مسن تر را بشکنیم."

وی در مورد این که آیا فصل بعد هم در یووه خواهد ماند، بیان کرد:" در این باره حتی فکر هم نکرده ام. کسی مثل من در سن 43 سالگی باید از تک تک روزهای زندگی خود استفاده کند. می خواهم تولدم را جشن بگیرم و قطعا همین هم برای من یک دستاورد است."

دروازه بان یووه در مورد اختلاف لوکاکو و ایبراهیموویچ در دربی میلان هم صحبت کرد:" این اتفاقات نباید در فوتبال رخ می دهد اما وقتی رخ می دهد، بخشی از جو درون بازی است و ممکن است که حرفهایی زده شود که هیچ کس دلش نمی خواهد بزند. به هر صورت به نظرم این به طور کلی اتفاق بدی نیست.

4125