پیام جالب پوگبا در دفاع از زلاتان در مقابل اتهام نژادپرستی

پیام جالب پوگبا در دفاع از زلاتان در مقابل اتهام نژادپرستی

پایگاه خبری فوتبالی - پل پوگبا هافبک منچستریونایتد از هم تیمی سابق خود زلاتان ابراهیموویچ پس از درگیری لفظی وی با روملو لوکاکو دفاع کرد. پوگبا بیان کرد:" زلاتان آخرین فردی است که از نظر من، ممکن است که نژادپرست باشد."

به گزارش فوتبالی، لوکاکو و ایبراهیموویچ در حین بازی اینتر و میلان در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا با هم درگیری لفظی پیدا کردند. پوگبا در صفحه توییترش نوشت:" زلاتان و نژادپرستی؟او من را خیلی دوست دارد و به همین خاطر آخرین نفری است که از نظر من، ممکن است نژادپرست باشد.  بی خیال! با این مورد شوخی نکنید!"

ویدیوهای منتشر شده از لبخوانی در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که ایبراهیموویچ به لوکاکو گفته است:"به مادرت زنگ بزن تا به سراغ جادوگر سیاهپوست برود!"

برخی معتقد بودند که حرفهای زلاتان نژادپرستانه بوده است اما به نظر می رسد که منظور مهاجم سوئدی به نقل قولی از جانب فرهاد مشیری، مالک باشگاه اورتون بوده است که گفته بود که لوکاکو پیشنهاد تمدید با این باشگاه را رد کرده چرا که پیامی از جانب مادرش دریافت کرده که یک جادوگر سیاهپوست از او خواسته این پیشنهاد را رد کند و به چلسی برود. لوکاکو این ماجرا را تکذیب کرد و حتی مشیری را تهدید به شکایت کرد اما به نظر می رسد که زلاتان همچنان این اتفاق را فراموش نکرده است.

4125