اکبرپور: هدف استقلال باید صعود به عنوان تیم اول باشد

اکبرپور: هدف استقلال باید صعود به عنوان تیم اول باشد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال تیم مطرحی در آسیا است و هدفش باید این باشد که بتواند به عنوان تیم نخست از گروه سوم صعود کند. استقلال این توانایی را دارد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علیرضا اکبرپور با اشاره به گروه‌بندی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروه دشواری قرار گرفته و برای رسیدن به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا باید با حریفان قدرتمندی روبرو شود.

وی افزود: استقلال تیم مطرحی در آسیاست و هدفش باید این باشد که بتواند به عنوان تیم نخست از گروه سوم صعود کند. استقلال این توانایی را دارد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در فصل گذشته اگر با حاشیه‌ها گرفتار نمی‌شد و با آن تغییرات در کادر فنی در آستانه بزرگ‌ترین تورنمنت باشگاهی قاره کهن روبرو نمی‌شد می‌توانست حتی به فینال راه پیدا کند.

اکبرپور تصریح کرد: محمود فکری و بازیکنان استقلال این توانایی را دارند در لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت برسند و امیدوارم این تیم بتواند پس از سال‌ها به موفقیت برسد.

وی تاکید کرد: استقلال بازیکنان خوبی دارد که هر کدام از آنها توانایی‌های فنی بالایی دارند و می‌توانند نقشی تاثیرگذار در این رقابت‌ها ایفا کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال روز جمعه در لیگ برتر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود و آبی‌پوشان برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول باید سه امتیاز کامل این جدال را به دست آورند.

قرعه‌کشی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ انجام شد و تیم فوتبال استقلال ایران در گروه سوم باید با تیم‌های الدحیل قطر، الاهلی عربستان و الشرطه عراق دیدار کند.

6641