رکوردشکنی کودک برزیلی؛ در هشت سالگی با نایکی قرارداد بست

رکوردشکنی کودک برزیلی؛ در هشت سالگی با نایکی قرارداد بست

پایگاه خبری فوتبالی - کائوان باسیله خیلی سریع وارد به مسیر ستاره شدن وارد شد. بازیکن سانتوس که فقط هشت سال سن دارد، رکورد قبلی که توسط رودریگو گوئس مهاجم کنونی رئال مادرید ثبت شده بود را شکست. رودریگو در یازده سالگی با نایکی قرارداد بسته بود، قبل از آن نیمار با قرارداد با این شرکت در 13 سالگی رکورد شکسته بود و قبل از این ها هم مسی در 15 سالگی قبل از آن که به سراغ آدیداس برود با نایکی قرارداد داشت. 

به گزارش فوتبالی،استادو سائوپائولو گزارش داده است که باسیله قراردادی سه ساله با قابلیت تمدید برای دو فصل بیشتر را با نایکی امضا کرده است. این بازیکن در تیم زیر 9 سال سانوس خوش درخشیده است و عنوان بهترین بازیکن مسابقات فوتسال در سال 2019 را هم از آن خود کرده بود.

شرک منگونی اسپورتس که وکالت این بازیکن برزیلی را به عهده دارد در پیامی اینستاگرامی نوشت:" امروز کائوان رکورد جوان ترین بازیکن دنیا که با نایکی قرارداد بسه را شکست. او یک استعداد خالص است. فوتبال در روح، قلب و خون اوست."

آندرزینیو پدر این بازیکن که در دهه 90 در کورینتیانس بازی می کرد، گفته است:" کائوان بازیکنی با انگیزه ای بی نظیر برای کسب پیروزی است. او توان فنی بسیار بالایی دارد."

4125