اولین واکنش زلاتان به درگیری‌ها: در دنیای من نژادپرستی وجود ندارد

اولین واکنش زلاتان به درگیری‌ها: در دنیای من نژادپرستی وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – زلاتان ابراهیموویچ به درگیری‌اش با لوکاکو واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی،شب گذشته در جریان دیدار اینتر و میلان، زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو درگیری سختی با هم داشتند. این درگیری بر اثر حرف زلاتان خطاب به لوکاکو مبنی بر «برو به جادوی وودو‌ات بپرداز» آغاز شده بود. لوکاکو پس از شنیدن این عبارت به شدت عصبانی شد و به واکنش پرداخت. درگیری این ۲ بازیکن تا لحظه حضور در رختکن ادامه یافت.

حالا و پس از گذشته یک روز از آن اتفاق زلاتان با انتشار یک توییت اعلام کرده اصلا اظهارات نژادپرستی به کار نبرده و به شدت با این امر مخالف است.

زلاتان در توییتر نوشته: «در دنیای زلاتان جایی برای نژادپرستی وجود ندارد. ما همه از یک نژاد هستیم و همه با هم برابریم. ما بازیکنان هم بعضی‌های‌مان بهتر از دیگران هستیم». او زیر توییت خود لینکی از یک ویدیو که ۲ کودک (یکی سیاه پوست و یکی سفیدپوست) یکدیگر را به آغوش می کنند منتشر کرد.

دیدار شب گذشته با اخراج زلاتان توام شد و در نهایت اینتر توانست با تک گل دقیقه پایانی کریستین اریکسن حریف را شکست دهد. استفانو پیولی پس از پایان بازی در کنفرانس خبری اعلام کرد زلاتان بابت کارت قرمز عذرخواهی کرده و کونته هم درگیری و تنش را در دربی دلامادونینا امری طبیعی دانست.

1101