تغییر اجباری در قلب خط دفاع استقلال؛ یزدانی وارد می‌شود

تغییر اجباری در قلب خط دفاع استقلال؛ یزدانی وارد می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- محمدحسین مرادمند در تمرین روز گذشته استقلال دچار مصدومیت شد و دیدار حساس آبی ها برابر نفت مسجد سلیمان را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، محمود فکری سرمربی استقلال در بازی با نفت مسجد سلیمان باید از بین سیاوش یزدانی و عارف غلامی یک نفر به همراه محمد دانشگر در قلب خط دفاع به بازی بگیرد. دانشگر در بازی های اخیر به عنوان زوج مرادمند در قلب خط دفاع استقلال به میدان رفته است.

غلامی بعد از نمایش ضعیفش در بازی با پرسپولیس از ترکیب اصلی استقلال بیرون رفت و به نظر می رسد فکری را از خودش نا امید کرده است و سرمربی آبی ها دیگر به او اعتقاد ندارد. چند روز پیش هم یکی از خبرگزاری ها خبری عجیب از درگیری او با صمد مرفاوی منتشر کرد که توسط باشگاه و مرفاوی تکذیب شد.

یزدانی هم بعد از مدت ها دوری از ترکیب، در بازی تراکتور و استقلال وقتی مرادمند از زمین خارج دقایقی را برای آبی ها به میدان رفت و بازی سایپا را از روی نیمکت تماشا کرد البته یک خبر عجیب هم در مورد یزدانی در روزهای اخیر رسانه ای شده بود که از تمایل پرسپولیسی ها برای جذب او در نقل و انتقالات نیم فصل خبر می داد اما یزدانی گفته پیشنهاد پرسپولیس مستقیم و جدی نبوده و از طریق چند واسطه مطرح شده است که همان زمان ردش کرده و حتی اگر جدی بود هم آن را رد می‌کرد.

حالا فکری در بازی با نفت مسجد سلیمان باید در غیاب مرادمند مدافع کلیدی اش، از بین دانشگر، یزدانی و غلامی زوج قلب خط دفاعی استقلال را انتخاب کند البته اگر استقلال بخواهد با 2 دفاع مرکزی به میدان برود و به طور مثال سیستم تیمش را به 2-5-3 تغییر ندهد که در آن صورت ممکن است هر سه بازیکن برای استقلال به میدان بروند.


9697