عکس / عصبانیت هواداران چلسی و نصب بنر در ورزشگاه: سیرک ادامه دارد

عکس / عصبانیت هواداران چلسی و نصب بنر در ورزشگاه: سیرک ادامه دارد

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران چلسی پس از اخراج فرانک لمپارد از این تیم با نصب کردن بنری در ورودی استمفوردبریج تحت عنوان " سیرک ادامه دارد "، به این اتفاق واکنش نشان دادند.
به گزارش فوتبالی، فرانک لمپارد روز دوشنبه از سوی مدیران چلسی از هدایت این تیم برکنار شد و روز گذشته توماس توخل، سرمربی سابق پاری سن ژرمن، جانشین این مربی جوان روی نیمکت چلسی شد. باشگاه باور داشت که با توجه به قبول ۵ شکست در ۸ بازی اخیر تصمیم درستی را اتخاذ کرده است اما برخی از هواداران چنین اعتقادی ندارند و با حضور در برابر استمفوردبریج نسبت به این اتفاق اعتراض کردند. این افراد بنر را در ورودی جنوبی ورزشگاه خانگی چلسی نصب کردند. 

آنها همچنین از بمب‌های دودی آبی نیز استفاده کردند. این تصاویر در حالی منتشر شده که توخل باید ساعاتی دیگر در اولین بازی خود به عنوان سرمربی چلسی برابز ولوز روی نیمکت این تیم حضور پیدا کند تا این تیم را از رده دهم جدول بالا بکشد. توخل که تنها یک ماه از برکناری‌اش از پاری سن ژرمن می‌گذرد روز گذشته برای اولین بار در تمرینات تیم جدیدش حاضر شده و با بازیکنان دیدار کرد. او حالا باید اختلاف ۱۲ امتیازی با منچسترسیتی صدرنشین را از میان بردارد. 

۱۸۱۱