ستاره میلان در دربی: اخراج زلاتان همه چیز را تغییر داد

ستاره میلان در دربی: اخراج زلاتان همه چیز را تغییر داد

پایگاه خبری فوتبالی – دروازه‌بان تیم میلان که ستاره بازی شب گذشته بود و با واکنش‌ها خوب خود میلان را تا لحظه آخر در بازی نگه داشت اعلام کرد کارت قرمز زلاتان همه چیز را تغییر داده است.

به گزارش فوتبالی، تاتاروسانو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: از ابتدا تا انتها جنگیدیم. بازی خوبی بود. متاسفانه ایبرا کارت زرد دوم را گرفت و این مسئله شرایط بازی را تغییر داد. سعی کردیم تا نتیجه را ۱-۱ حفظ کنیم اما یک گل فوق‌العاده باعث شد بازی را از دست بدهیم. درگیری لوکاکو و زلاتان؟ این مسائل پیش می‌آید. اولین باری نیست که بین ۲ بازیکن درون زمین چمن درگیری رخ می‌دهد. نشنیدم چه حرف‌هایی بین آن‌ها رد و بدل شد.

تاتاروسانو به دلیل محرومیت دوناروما درون دروازه ایستاده بود و نمایش بی‌نظیری داشت اما مغلوب ضربه ایستگاهی اریکسن شد. او می‌گوید: در فرم خوبی قرار دارم و از خودم مراقبت می‌کنم. بنابراین اگر مصدومیتی پیش نیاید امیدوارم بتوانم برای ۵ یا ۶ سال دیگر بازی کنم. من یک بازیکن حرفه‌ای هستم. هر روز تمرین می‌کنم تا در بهترین فرم باشم و با آمادگی به زمین مسابقه بروم.

دروازه‌بان تیم میلان در ادامه افزود: اگر در صدر قرار داریم یعنی بهتر کار کرده‌ایم و باید بازی بعد مقابل بولونیا را ببریم و تا آن جایی که امکان دارد به صدرنشینی ادامه دهیم. آسان نبود که پس از شکست سخت مقابل آتالانتا نمایش خوبی داشته باشیم اما نشان دادیم که شخصیتی قوی داریم و همه چیز را پشت سر گذاشتیم. متاسفانه برنده نبودیم اما خودمان را نشان دادیم.

1101