احسان حسینی: تعجب کردم چرا داور گل اول آلومینیوم را آفساید نگرفت

احسان حسینی: تعجب کردم چرا داور گل اول آلومینیوم را آفساید نگرفت

پایگاه خبری فوتبالی- بخشهای مهم مصاحبه ایران ورزشی با احسان حسینی مدافع جوان پرسپولیس را برایتان انتخاب کردیم:

  • گل اول تیم آلومینیوم آفساید بود و همان دقایق اولیه هم باید بازیکن شماره 16 تیم آلومینیوم اخراج می‌شد که متأسفانه اینطور نشد. روی گل اول هم من دقیقاً به بازیکنی که ضربه زد خیلی نزدیک بودم و تعجب کردم که چرا داور و کمک داور آن صحنه را آفساید اعلام نکردند. این موارد واقعاً در نتیجه تأثیرگذار بود و ما را از رسیدن به حق واقعی‌مان که برد بود، محروم کرد. 
  • چند بار زمان آقای برانکو به‌ عنوان بازیکن جایگزین بازی کرده بودم. به غیر از آن زمان، آقای کالدرون هم در بازی مقابل سایپا در جام شهدا به ‌عنوان بازیکن ثابت من را در ترکیب قرار داد. اما در مجموع به‌ عنوان بازی رسمی، دیدار مقابل آلومینیوم نخستین بازی رسمی‌ام بود هر چند در زمان حضور آقا یحیی هم قبلاً چند بار به ‌عنوان بازیکن جایگزین به میدان رفته بودم. 
  • اوایل بازی کمی هیجان داشتم اما استرس خاصی نداشتم و فکر می‌کنم بد هم کار نکردم. خیلی وقت بود که بازی رسمی انجام نداده بودم اما به‌عنوان نخستین بازی رسمی فکر می‌کنم عملکرد بدی هم نداشتم هر چند وقتی تیم می‌بازد همه ناراحت می‌شوند و بحث زیادی هم نمی‌شود. 
  •  فکر می‌کنم همه چیز دست به دست هم داده که ما دچار مشکل شویم اما ما پرسپولیسیم و باز هم بیشتر تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی به نتایج دلخواه می‌رسیم. 
  • اگر بازیکنان ما می‌خواستند بی انگیزه شوند یا در باد قهرمانی بخوابند، در سال دوم یا سوم اینگونه می‌شدند. حملات زیادی علیه تیم ما و فشار هم هست اما ان‌شاءالله با تلاش بیشتر از همه این موارد عبور می‌کنیم.


    1984