اریکسن پس از گلزنی در دربی: این موفقیت تقدیم به خانواده‌ام!

اریکسن پس از گلزنی در دربی: این موفقیت تقدیم به خانواده‌ام!

پایگاه خبری فوتبالی – کریستین اریکسن پس از برد اینتر مقابل میلان در جام حذفی ایتالیا اعلام کرد این موفقیت را به خانواده‌‌اش تقدیم می‌کند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته ۲ تیم اینتر و میلان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با ضربه ایستگاهی اریکسن در دقایق پایانی به سود اینتر تمام شد. هافبک دانمارکی اینتر پس از برد خوشحال به نظر می‌رسید.

اریکسن پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: گلی که به ثمر رساندم از روی یک ضربه ایستگاهی که موقعیتش برای من عالی بود به دست آمد. خیلی خوشحالم. همیشه به دنبال این بودم که در دقایقی که بازی می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم و حالا هم خوشحالم که توانستم از روی ضربه ایستگاهی گلزنی کنم. این یک ضربه فوق‌العاده برای من بود.

اریکسن در ادامه افزود: می‌دانستیم که قرار است دیدار سختی داشته باشیم. تنش در دربی‌ها زیاد است و شرایط سخت بود اما خوشحالیم که به دور بعد رسیدیم. این پیروزی را به دختر تازه متولد شده‌ام تقدیم می‌کنم و خانواده‌ام و همچنین تمام هواداران.

نکته جالب این جاست اینتر از زمانی که کانسلو مقابل کالیاری در آپریل ۲۰۱۸ گلزنی کرده بود نتوانسته بود مستقیما به گل برسد. یعنی اینتری‌ها پس از ۵۵ ضربه ناموفق توانستند بالاخره به گل برسند.

1101