عکس؛ نگاه‌های پرحسرت و دنباله‌دار زلاتان هنگام اخراج

عکس؛ نگاه‌های پرحسرت و دنباله‌دار زلاتان هنگام اخراج

پایگاه خبری فوتبالی - میلان در دور یک چهام نهایی رقابت های جام حذفی ایتالیا، موسوم به کوپا ایتالیا مقابل اینتر با نتیجه‌ی دو بر یک شکست خورده و حذف شد. در اصل میلانی ها در این بازی مقابل اینتر کامبک خوردند و نتوانستند پیروزی خود در نیمه‎ی اول را مقابل این تیم حفظ کنند و در نهایت با شکست مواجه شدند. زلاتان در این بازی با اخراج خود ضربه‌ی جبران ناپذیری به تیمش زد.

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 58 بازی مقابل اینتر با خطایی روی پای الکساندر کولاروف که ضروری هم به نظر نمی‌رسید با کارت زرد دوم داور مواجه شده و از زمین بازی اخراج شد. او در پایان نیمه‌ی اول این دیدار دعوای سختی با لوکاکو داشت و به نظر می‌رسد که در پی آن تمرکز خود را از دست داده بود. زلاتان هنگامی که با کارت قرمز داور مواجه شد نگاه هایی پر حسرت و دنباله‌دار داشت و به نظر می‌رسید که از ضربه‌ای که تیمش زده و اتفاقاتی که به زودی خواهد افتاد، آگاهی داشت.

در اصل زلاتان ابراهیموویچ کارت زرد اول خود را روی درگیری با لوکاکو در پایان نیمه‌ی اول این دیدار دریافت کرده بود و به نظر می‌رسد که آن درگیری علاوه بر اینکه تمرکز زلاتان را به هم زد، باعث اخراج او در نیمه‌ی دوم هم شد و همین مسئله حسرت ابراهیموویچ را در پی داشت.

1470