عکس؛ دعوای خروسی زلاتان و لوکاکو در دربی میلان!

عکس؛ دعوای خروسی زلاتان و لوکاکو در دربی میلان!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو به عنوان مهاجم های میلان و اینتر رقابتی بزرگ بر سر اینکه چه کسی پادشاه این شهر است دارند و یک بار هم در شبکه های اجتماعی برای هم کری خوانده بودند. زلاتان ابراهیموویچ با توجه به شخصیتی که دارد نمی‌تواند اینکه کسی خودش را بالاتر از او بداند، تحمل کند و به طرق مختلف به این قضایا واکنش نشان می‌دهد.

به گزارش فوتبالی، یکی از جالب ترین صحنه هایی که در دربی میلان اتفاق افتاد، درگیری زلاتان ابراهیموویچ با روملو لوکاکو بود که روی یک صحنه با هم دچار بگو مگو شده و جنگ لفظی میان آن‌ها در گرفت و پس از آن هم با هم سر به سر شدند و کله‌های یکدیگر را به هم فشار دادند و به سبک جنگ خروسی، قدرت نمایی کردند.

هر دوی آن‌ها پیش از این سابقه بازی در منچستریونایتد را دارند اما آن روز ها گذشته است و اکنون رقابت در شهر میلان میان این دو بسیار داغ است و زلاتات علی‌رغم اینکه سن بالایی دارد و در آستانه‌ی 40 سالگی قرار دارد اما همچنان عملکرد خوبی داشته و خود نمایی می‌کند. او در این بازی گل اول میلان را وارد دروازه اینتر کرد تا برای نراتزوری‌ها خط و نشان کشیده باشد.

1470