زمان جدید انتخابات ریاست بارسلونا مشخص شد

زمان جدید انتخابات ریاست بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - انتخابات ریاست بارسلونا در روز 17 اسفند برگزار خواهد شد. مقامات رسمی کاتالونیا زمان جدید انتخابات را رسما تایید کردند. با توجه به کرونا قرار شد که رای گیری از طریق پستی نیز مجاز باشد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس توسکتس رئیس کمیته انتقالی بارسلونا پس از نامه نگاری با سازمان پست اسپانیا توانست مجوز رای گیری پستی را بگیرد.  بدین ترتیب روند رای گیری آسان تر شد و هواداران می توانند از طریق پست و بدون حضور در حوزه انتخابیه هم رای خود را ارسال کنند. 

البته شش حوزه برای رای گیری حضوری نیز اعلام شده است: نیوکمپ در بارسلونا و شهرهای ژیرونا، تاراخونا، تورتوسا، ییدا و آندورا که بخشی از ایالت کاتالونیا هستند. زمان رای گیری نیز از ساعت 9 صبح تا 9 شب خواهد بود.

هوادارانی که می خواهند از طریق پست رای بدهند نیز باید بین 9 تا 29 بهمن از طریق ایمیل به باشگاه بارسلونا اعلام کنند تا برگه های رای گیری به منازلشان ارسال شود. 

بدین ترتیب قبل از بازی برگشت بارسلونا و پی اس جی در لیگ قهرمانان اروپا تکلیف مدیر جدید بارسلونا مشخص خواهد شد که به نظر می رسد که شانس لاپورتا بیش از سایر رقبایش باشد. ویکتور فونت و تونی فریچا دو نامزد دیگر انتخابات هستند که به نظر می رسد شانس مدیر اسبق بارسلونا بیش از دو رقیبش باشد.

4125