کریستیانو رونالدو چند گل با آرنج و شکمش زده؟!

کریستیانو رونالدو چند گل با آرنج و شکمش زده؟!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس، چندی پیش با گلزنی مقابل ناپولی در فینال سوپرکاپ ایتالیا، رکورد ژوزف بیکان را شکست و تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین گل رسمی را در تاریخ فوتبال به ثمر رسانده است. در واقع کریستیانو رونالدو به رکورد 760 گل در بازی های رسمی رسیده بود و به همین جهت رکورد را به نام خود کرد.

به گزارش فوتبالی، پس از اینکه جزئیات تمام 760 گل کریستیانو رونالدو منتشر شد، مشخص گردید که چه تعداد از گل های رونالدو با پای راست، پای چپ، ضربه سر و یا قسمت های دیگر بدنش بوده است. در واقع اینفوگرافی های مختلفی از این آمار کریستیانو رونالدو منتشر شده است و فوق ستاره پرتغالی 488 گل با پای راست خود که پای تخصصی‌اش است به ثمر رسانده است و 136 گل با پای چپ خود زده. رونالدو که پرش های بلندی هم دارد 131 گل روی ضربات سر به ثمر رساند است اما فوق ستاره پرتغالی حال حاضر یوونتوس دو گل دیگر هم با جاهای دیگری از بدنش به ثمر رسانده که متعارف نیستند: آرنج و شکم!

در واقع کریستیانو رونالدو 1 گل با آرنج خود به ثمر رسانده و 1 گل هم با شکم خود زده است و این گل ها به گونه‌ای بوده‌اند که توپ پس از برخورد به این نقاط از بدن رونالدو وارد دروازه شده‌اند.

1470