عکس؛ استایل جالب رونالد کومان در تمرینات بارسلونا

عکس؛ استایل جالب رونالد کومان در تمرینات بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا این روز ها شرایط سختی را تجربه می‌کند و در تلاش است تا اوضاع خود را بهبود ببخشد. آن‌ها شکست بدی را در فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیک بیلبائو متحمل شدند و در کوپا دل ری هم به سختی از پس کورنلا بر آمدند اما در لالیگا برد های خوبی را بدست آوردند.

به گزارش فوتبالی، شروع رونالد کومان در لالیگا همراه با بارسلونا خوب نبوده است اما اکنون روند این تیم تا حدودی بهتر شده است و آن‌ها به جایگاه سوم جدول رسیده‌اند. بارسلونا 5 برد پیاپی خارج از خانه در لالیگا بدست آورده است که از سال 2016 چنین اتفاقی بی سابقه بوده و نشان می‌دهد که تیم رونالد کومان در مسیر درست تری نسبت به شروع کار خود قرار گرفته است.

در تمرینات امروز بارسلونا، رونالد کومان با جدیت بالایی حاضر بود و تصاویری جالبی از او به ثبت رسیده است که یکی از بامزه‌ترینِ آن‌ها مربوط به زمانی است که به نظر می‌رسد روی نحوه تمرین دو تا از بازیکنان بارسلونا تمرکز کرده و می‌خواهد نکاتی را به آن‌ها گوشزد کند.

آمدن کومان به بارسلونا با حاشیه های مختلفی همراه بود و یکی از کار هایی که او در ابتدا کرد، بیرون کردن سوارز از بارسلونا بود که انتقاد لیونل مسی و هواداران بارسلونا را بر انگیخت.

1470