اعلام ترکیب میلان و اینتر؛ مچ اندازی زلاتان و لوکاکو

اعلام ترکیب میلان و اینتر؛ مچ اندازی زلاتان و لوکاکو

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر با حضور لوکاکو و الکسیس سانچز با تمام قوا به دربی میلان می آید در حالی که براهیم و لئائو نیز در ترکیب میلان از زلاتان حمایت خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، اینتر و میلان به مصاف هم می روند  که برنده این بازی به مصاف برنده بازی یوونتوس و اسپال خواهد رفت که نیمه نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.  میلان و اینتر در حال حاضر در رتبه اول و دوم لیگ ایتالیا قرار دارند و حالا جدال مستقیم آنها برای یک جام دیگر باعث شده تا بازی امشب خاص تر شود. 

اینتر در بازی امشب فقط دی آمبروزیو را در اختیار ندارد در حالی که لوتارو مارتینز و اشرف حکیمی توسط کونته استراحت شده اند و بدین ترتیب الکساندر کولاروف در ترکیب قرار گرفته است. میلان نیز مانژوکیچ، تونالی، کالولو، گابیا، بن ناصر را به علت مصدومیت در اختیار ندارد در حالی که چالهان اوغلو و دوناروما به علت محرومیت در کوپا حضور ندارند. تاتاروشونو امشب درون دروازه قرار گرفته است.

ترکیب میلان بدین شرح است: تاتاروشانو،دالوت، کیائر، رومانیولی، تئو هرناندز، کسیه، میته، سائلماکرس، براهیم دیاز، لئائو و ابراهیموویچ.

اینتر نیز با این ترکیب پا به میدان می گذارد: هندانوویچ، اشکرینیار، دی فرای، کولاروف، دارمیان، بارلا، بروزوویچ، ویدال، پریشیچ، لوکاکو و الکسیس سانچز.

4125