رسمی؛ مربی اخراجی پاریسن ژرمن، سرمربی جدید چلسی شد

رسمی؛ مربی اخراجی پاریسن ژرمن، سرمربی جدید چلسی شد

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد به تازگی از هدایت چلسی برکنار شده بود و آبی های لندن به دنبال یک سرمربی جدید برای هدایت این باشگاه بودند و در نهایت توماس توخل برگزیده شد و هدایت چلسی را عهده دار شد. این مربی چندی پیش از هدایت پاریسن ژرمن برکنار شده بود و جای خود را به مائوریسیو پوچتینو داده بود چرا که عملکردش در پی اس جی مورد رضایت مدیران این باشگاه واقع نشده بود.

به گزارش فوتبالی، فرانک لمپارد در چلسی نتوانست انتظارات را برآورده کند و توسط آبراموویچ و مدیران چلسی برکنار شد و در نهایت اکنون جایگزین او مشخص شده است. چلسی در تابستان هزینه‌های زیادی کرد و بازیکنان زیادی خرید اما لمپارد نتوانست با آن ها نتایج مطلوبی بگیرد و در نهایت جایگاه خود را از دست داده و برکنار شد تا چلسی بتواند مسیر درست خود را پیدا کند و به نتایج مطلوب برسد.

اکنون توماس توخل، سرمربی سابق پاری سن ژرمن که در فصل گذشته توانسته بود به همراه این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد به عنوان سرمربی جدید چلسی برگزیده شده است و باید دید که عملکرد او در این باشگاه چگونه خواهد بود و می‌تواند ترکیب گران قیمت چلسی را به موفقیت رسانده و مدیران و هواداران این باشگاه بزرگ را راضی نگه دارد یا خیر.

1470