فوتبالیست غول‌پیکر تهدید کرد: می‌خواهم تا 40 سالگی بازی کنم

فوتبالیست غول‌پیکر تهدید کرد: می‌خواهم تا 40 سالگی بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی - آدبایو آکینفنوا مهاجم تیم ویکام واندررز به علت هیکل بیش از حد درشت خود در میان فوتبالدوستان خیلی معروف است. این بازیکن فعلا تا سن 38 سالگی به فوتبال ادامه داده است اما به گفته خودش می خواهد تا 40 سالگی بازی کند.

به گزارش فوتبالی، آکینفنوا با وجود مصدومیت زانوی خود همچنان بخشی از تیمی است که در قعر جدول لیگ دسته دو انگلیس جای گرفته است. این بازیکن باتجربه معمولا از قدرت بدنی خود درون زمین استفاده می کند و حالا امیدوار است که قراردادش هر چه زودتر تمدید شود.  آکینفنوا می گوید:" سعی می کنم که در هر بازی به بهترین شکل از زانویم مراقبت کنم و گاهی در روز بعد از بازی به این فکر می کنم که بازنشسته شوم."

این مهاجم اما در پایان بازی ویکام و تاتنهام و حذف تیمش در این بازی گفت:" می خواهم تا 40 سالگی بازی کنم و حداقل یک فصل دیگر درون زمین باشم هر چند که تصمیم نهایی را در پایان فصل خواهم گرفت. چند روز پیش در حال تمرین روی دوچرخه ثابت بودم و با خودم گفتم که دیگر بدنم جواب نمی دهد اما انگیزه ام برای بازی کردن این است که بتوانم شکم بچه هایم را سیر کنم. اگر برنده لاتاری می شدم و پولدار بودم قطعا به جای فوتبال بازی کردن برای تفریح به ساحل می رفتم اما باید مشکلات مالی خود را حل کنم."

آکینفنوا هرگز در لیگ برتر انگلیس بازی نکرده اما به خاطر بازیهایش در دسته های پایین تر و هیکل درشت خود به شهرت رسیده است. وی افزود:" فقط درصد کوچکی از بازیکنان می توانند درآمد خوبی داشته باشند و وقتی 35 ساله می شوند می توانند بازنشسته شوند در حالی که بازیکنان دسته های پایین تر همیشه باید به دنبال قراردادهای بهتر باشند. البته پروژه هایی هم برای نتفلیکس و آمازون دارم. فکر نمی کنم که مربیگری برای من مناسب باشد اما باید ببینیم چه می شود. خیلی ها می گفتند که برای فوتبال بازی کردن بیش از حد هیکلی هستم اما می بینید که تا 38 سالگی بازی می کنم و در بیش از دو دهه توانستم بیشتر از 200 گل بزنم."

4125