علیپور: مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس به دنبال حل مشکلات هستند/ پرسپولیس رو به جلو حرکت می‌کند

علیپور: مدیرعامل و هیات مدیره پرسپولیس به دنبال حل مشکلات هستند/ پرسپولیس رو به جلو حرکت می‌کند

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد پرداخت بدهی‌های بین‌المللی باشگاه بحث و تبادل نظر انجام دادیم.

به گزارش فوتبالی، غلامعلی محمد علیپور عضو هیات مدیره قرمزها بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگاران مقابل ساختمان این باشگاه گفت: امروز جلسه‌ هیات مدیره باشگاه بود و اعضای جدید حضور داشتند و مدیرعامل محترم هم گزارشی از وضعیت باشگاه و موضوع های مهم باشگاه ارایه کردند. 

عضو هیات مدیره قرمزها در ادامه گفت: درباره تصمیم‌هایی که لازم بود و برنامه‌ ریزی‌هایی که باید انجام می شد بحث کردیم و تصمیم‌های خوبی گرفتم و انشالله روند روبه جلو باشگاه وضعیت بهتری پیدا کند.

علیپور در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت مطالبات بدهی‌ های بین المللی باشگاه گفت: درباره این موضوع ها از جمله پرونده مالیاتی برانکو، ماریو بودیمیر، والنسیا دستیار کالدرون بحث کردیم،در مورد تمام این پرونده ها مدیرعامل و هیات مدیره محترم باشگاه به دنبال حل مشکلات هستند، سمیعی خیلی زحمت می‌کشد و اعضای جدیدی هم به هیات مدیره باشگاه اضافه شده‌اند.

او در پاسخ به سوالی درباره جذب ترابی گفت: من اطلاعی ندارم و از کادر فنی در این مورد سوال کنید.

علیپور در مورد بحث داوری و اینکه برنامه ریزی مسابقات به سود پرسپولیس است، گفت:  حتما تیم باید آرامش داشته باشد و در جو آرام بازی کند و مطمئن باشید که پرسپولیس رو به جلو حرکت می‌کند و طبیعی است که برد و باخت وجود دارد. گاهی  در خانه‌مان هم مشکل پیش می‌آید. فرصت بدهید تیم حرکت کند و آرامشش را به دست بیاورد.

7655