رکورد استثنایی عبدالله ویسی در لیگ یک

رکورد استثنایی عبدالله ویسی در لیگ یک

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته سبزپوشان خرم‌آبادی موفق شدند تا از شکست مقابل فجرسپاسی بگریزند تا همچنان رکورد ویژه سرمربی این تیم در شکست ناپذیری پابرجا بماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، عبدالله ویسی سرمربی باتجربه ایران که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را دارد، این روزها در لیگ یک به دنبال صعود دوباره به سطح اول فوتبال ایران با خیبر خرم آباد است؛ ویسی از زمان حضورش در خیبر، هفت مسابقه را به عنوان سرمربی تجربه کرده که ماحصل این هفته دیدار دو پیروزی و پنج تساوی بوده است و هنوز شکستی در کارنامه او به ثبت نرسیده است.

جالب آن‌که شکست‌ناپذیری ویسی در لیگ یک به دو سال قبل باز می‌گردد، از جایی که او سکان هدایت شاهین شهرداری بوشهر را پذیرفت و این تیم را به لیگ رساند؛ در آن مقطع، عبدالله ویسی در 12 مسابقه سرمربی شاهین بود که 6 پیروزی به دست آورد و 6 تساوی هم رقم خورد تا این‌چنین بتواند تیم ریشه‌دار فوتبال ایران را به لیگ برتر برساند. هر چند در قامت سرمربی در لیگ برتر، عبدالله ویسی روزهای خوبی را با شاهین سپری نکرد و خیلی زود هم از این تیم جدا شد.


با احتساب دوران حضور در شاهین و شکست‌ناپذیری اخیر ویسی در خیبر خرم آباد، حالا این سرمربی باتجربه فوتبال ایران 19 مسابقه متوالی است که در لیگ یک شکستی را متحمل نشده و 8 پیروزی و 11 تساوی به دست آورده است؛ آماری که باید دید در جدال حساس هفته دوازدهم لیگ یک مقابل صدرنشین جدول، هوادار تهران حفظ خواهد شد و به 20 بازی می‌رسد یا شاگردان عنایتی موفق می‌شوند روی رکورد استثنایی ویسی در لیگ یک خط قرمز بکشند و آن را در عدد 19 متوقف کنند.

4731