پیش‌بازی اینتر - میلان؛ حمله به سمت دوگانه؟

پیش‌بازی اینتر - میلان؛ حمله به سمت دوگانه؟

پایگاه خبری فوتبالی – امشب از ساعت ۲۳:۳۰ در چهارجوب رقابت‌های جام حذفی ایتالیا ۲ تیم میلان و اینتر مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش فوتبالی، پس از سال‌ها رقابت اینتر و میلان هم در سری آ داغ شده و هم در جام حذفی مقابل هم قرار می‌گیرند.

کونته انگار علاوه بر سرمربیگری اینتر مسئولیت دق دادن هواداران این تیم را هم برعهده گرفته زیرا هر زمان میلان در این فصل امتیاز از دست داده و اینتر می‌توانسته به صدر برسد، شاگردان کونته هدیه را باز نکرده پس فرستادند. آن ها در دیدار رفت مقابل میلانی‌ها شکست خوردند اما بعید به نظر می‌رسد از این دیدار به عنوان انتقام استفاده کنند و ترجیح می‌دهند اگر قرار است بی‌گدار به آب بزنند در دیدار برگشت لیگ این اتفاق بیفتد. اینتر هنوز سندرم تلاش برای گلزنی پس از دریافت گل را درمان نکرده و این مسئله می تواند مقابل میلان برای‌شان مشکل‌ساز شود. اینتری‌ها از لحاظ مهره کیفیت بهتری نسبت به میلان دارند اما انگار پیولی بسیار خونسردتر و منطقی‌تر از کونته تصمیم می‌گیرد و از شاگردانش بهتر بهره می‌گیرد.

شاید اگر شما هم مدیر یک باشگاه بودید انتخاب اولتان برای تدارک یک تیم جهت قهرمانی در سری آ نمی‌توانست سالماکرز و کاستیخو باشد اما پیولی دقیقا می‌داند از بازیکنانش چه می‌خواهد. خریدهای جدید میلانی‌ها در بازی مقابل آتالانتا چنگی به دل نزدند اما فرصت برای قضاوت زود است و باید دید امشب آن‌ها می توانند عصای دست پیولی باشند یا خیر. نکته مهم اینجاست برنده این بازی به نیمه نهایی می‌رسد و با توجه به احتمال قهرمانی یکی از این ۲ تیم در سری آ، برنده می‌تواند به دوگانه فکر کند.

تساوی و کشیدن کار به پنالتی یا احتمال برد خفیف اینتر نزدیک‌ترین اتفاق به رخ دادن است.

***
میلان در ۶ بازی اخیر این ۲ تیم تنها یک بار برنده شده و آن هم دیدار رفت امسال بوده.
در ۵ بازی اخیر این ۲ تیم مقابل هم ۱۷ گل به ثمر رسیده که میانگین بیش از ۳ گل در هر بازی را ثبت می‌کند.
آخرین بار که این ۲ تیم در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند در سال ۲۰۱۷ بود که میلان با گل کورترونه در وقت‌های اضافی برنده شد.

***
ترکیب احتمالی اینتر از نگاه گازتا: هندانوویچ – دی‌فرای – اشکرینیار – کولاروف – پریشیچ – بروزوویچ – ویدال – بارلا – دارمیان – مارتینز – لوکاکو

ترکیب احتمالی میلان از نگاه گازتا: تاتاروسانو – دالوت – کیائر – رومانیولی – تئو هرناندز – کسیه - میته – سالماکرز – براهیم دیاز – لئائو - ابراهیموویچ

1101