دستیار گایاردو: چهره او به اندازه کافی برای سرمربیگری رئال مادرید تبلیغاتی نیست!

دستیار گایاردو: چهره او به اندازه کافی برای سرمربیگری رئال مادرید تبلیغاتی نیست!

پایگاه خبری فوتبالی – گایاردو یکی از نامزدهای هدایت رئال مادرید است اما دسنیار او اعلام کرده گایاردو چهره مناسبی از لحاظ رسانه‌ای و اقتصادی برای رئالی‌ها نیست.

به گزارش فوتبالی، مارسلو گایاردوی ۴۵ ساله در ریورپلاته در این سال‌ها فوق‌العاده کار کرده. کارنامه کاری او آن‌قدر خوب بوده که با توجه به قهرمانی‌اش در سطح قاره حالا به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت رئال مادرید در اسپانیا مطرح شود. آنخل کاپا، دستیار رئال مادرید اما باور دارد که گایاردو آن چهره تبلیغاتی و برند لازم برای حضور در رئال مادرید را ندارد.

کاپا در جدیدترین گفت و گوی خود با La Oral Deportiva گفته: رئال مادرید و بارسلونا تنها به دنبال کیفیت یک سرمربی نیستند. بلکه آن‌ها تصویر او را هم نیاز دارند. گایاردو در آرژانتین بسیار موفق بود اما آن تصویر ستایش قرار گیرنده یا بازاری مورد نیاز برای رئال مادرید را ندارد.

رئال مادرید حالا با برد مقابل آلاوز اندکی بحران را دور از خود حس می‌کند و حتی ممکن است به فکر تغییر سرمربی نباشند. کاپا البته در ادامه گفته مردم اروپا اصلا فوتبال آرژانتین را پیگیری نمی‌کنند.

کاپا در ادامه گفته: مردم اروپا فوتبال آرژانتین را دنبال نمی‌کنند. آن‌ها توجهی به فوتبال آرژانتین ندارند و فقط برخی بازیکنان را پیگیری می‌کنند. این یک اشتباه مغرورانه توسط آن‌ها است.

1101