حمایت صمیمانه مورینیو از شاگرد سابقش پس از اخراج

حمایت صمیمانه مورینیو از شاگرد سابقش پس از اخراج

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید اخراج فرانک لمپارد از چلسی نشان دهنده بی‌رحمی مدیریت فوتبال مدرن است.
به گزارش فوتبالی، اسطوره آبی پوشان تنها ۱۸  ماه پس از حضور روی نیمکت این تیم و با کسب تنها یک پیروزی در ۵ بازی اخیر که باعث ایجاد اختلاف ۱۱ امتیازی با منچستریونایتد صدرنشین شد از هدایت چلسی کنار گذاشته شد. لمپارد تحت هدایت مورینیو سه قهرمانی در لیگ برتر با پیراهن چلسی به دست آورد. این مربی پرتغالی پس از شنیدن خبر برکناری لمپارد از هدایت چلسی نسبت به این اقدام واکنش نشان داده و به خبرنگاران گفت: " من هروقت یک همکار شغلش را از دست می‌دهد ناراحت می‌شوم. فرانک فقط یک همکار نیست، او شخص مهمی در زندگی حرفه‌ای من است بنابراین متاسفم که چنین اتفاقی برایش رخ داده است. اما این بی‌رحمی فوتبال خصوصا فوتبال مدرن است. بنابراین وقتی هدایت تیمی را بر عهده می‌گیری، می‌دانی که دیر یا زود چنین اتفاقی برای تو رخ خواهد داد. "
مورینیو و لمپارد پیش از این و در طول مدت حضور مربی انگلیسی روی نیمکت چلسی درگیری‌های لفظی با یکدیگر داشتند اما با این اظهارات مشخص شد که رابطه آنها همچنان مانند گذشته خوب است.

۱۸۱۱