جزئیات پیشنهاد پی‌اس‌جی برای جذب کاپیتان رئال مادرید

جزئیات پیشنهاد پی‌اس‌جی برای جذب کاپیتان رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تمدید قرارداد سرجیو راموس کاپیتان رئال مادرید با این تیم به بن بست خورده است و به نظر می رسد که در حال حاضر احتمال جدایی کاپیتان از رئال مادرید کم نیست چرا که فقط پنج ماه تا پایان قراردادش مانده است.

به گزارش فوتبالی، حالا رادیو اونداسرو در گزارشی از پیشنهاد پاریسن ژرمن برای جذب راموس رونمایی کرده است. خبرنگار این رادیو گزارش داده است که پی اس جی به راموس قرارداد سه ساله با دستمزد سالانه 15 میلیون یورو را پیشنهاد داده است. این در حالیست که پیشنهاد رئال مادرید به راموس یک ساله با کاهش ده درصدی دستمزدش است.

به نظر می رسد که پیشنهاد پی اس جی از نظر شرایط مالی و شرایط قرارداد برای راموس خیلی بهتر از پیشنهاد رئال مادرید است. در حال حاضر هفته هاست که مذاکرات برای تمدید قرارداد راموس با رئال به بن بست خورده است. رئال به خاطر بحران کرونا دچار مشکلات شدیدی شده و در نظر دارد که دستمزد بازیکنان برای فصل جاری را 25 درصد کاهش بدهد. از سویی رئالی ها در صورت جدایی راموس به سراغ جذب داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ خواهند رفت که او هم برای تمدید قرارداد با باواریایی ها به بن بست خورده است.

4125