مدافع چپ بارسلونا: من یکی از منفورترین بازیکنان دنیا هستم

مدافع چپ بارسلونا: من یکی از منفورترین بازیکنان دنیا هستم

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا مدافع کناری بارسلونا در مورد شرایط تیم کاتالان و اوضاع خودش صحبت کرد.  وی اظهار داشت :"اگر از طریق فوتبال با من آشنا شده باشید، من را یکی از منفورترین بازیکنان دنیا می دانید و از این بابت مطمئن هستم. سبک بازی من همین است. افرادی که من را از نزدیک می شناسند، می دانند که خیلی متواضع هستم و ربطی به جوردی آلبای درون زمین فوتبال ندارم. درون زمین خیلی بداخلاق هستم و افرادی که من را نمی شناسند، از من متنفر می شوند."

به گزارش فوتبالی، آلبا در مورد همکاری خود با مسی در زمین فوتبال صحبت کرد و گفت:" لئو و من خیلی به دنبال همدیگر می شناسیم. می دانیم که چطور موقعیت ایجاد کنیم و گل بزنیم. همیشه سعی می کنم به او پاس بدهم. حالا حریفان بیشتر ما را می شناسند و مجبورم به هم تیمی های دیگر هم پاس بدهم. از وقتی فصل شروع شد در مورد آینده مسی صحبت نکردیم. من وقتی کنار او هستم، بهتر بازی می کنم. امیدوارم که سالهای بیشتری در بارسا بماند چرا که این برای همه بهتر است."

وی در مورد بهتر شدن بارسا در هفته های اخیر هم صحبت کرد:" اتفاقاتی که در سالهای اخیر برای ما رخ داد، عادی نبود. بارسا به سراغ خرید جوان ها رفت. به جنگ برای قهرمانی ادامه می دهیم و احساساتمان هر لحظه بهتر می شود و در هر بازی بهتر از قبل کار می کنیم."

4125