کرونا در اردوی رئال مادرید؛ مدافع اسپانیایی هم مبتلا شد

کرونا در اردوی رئال مادرید؛ مدافع اسپانیایی هم مبتلا شد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که سایه‌ی کرونا قرار نیست به این زودی‌ها دست از سر فوتبال بردارد. این روز ها تیم رئال مادرید هم درگیر شده است. پس از اینکه زین الدین زیدان به بیماری کرونا مبتلا شده بود و از بازی رئال مادرید مقابل آلاوز دور بود، اکنون ناچو فرناندز، مدافع اسپانیایی رئال مادرید هم مبتلا شده است تا به نظر برسد که اردوی مادریدی ها درگیر بیماری کرونا شده است.

به گزارش فوتبالی، خبر ابتلای زین الدین زیدان به بیماری کرونا ناگهانی بود و شوکی به اردوی سپید پوشان وارد کرد و مادریدی ها مجبور شدند برای بازی مقابل آلاوز، دیوید بتونی را به عنوان مرد اول کادر فنی خود داشته باشند، اکنون ناچو فرناندز هم به بیماری کرونا مبتلا شده است و تست او مثبت شده است تا این بازیکن به قرنطینه رفته و بازی رئال مادرید مقابل لوانته را از دست بدهد. طبق پروتکل های بهداشتی، ناچو باید بین حدود دو هفته در قرنطینه باشد و پس از آن مجددا از او تست گرفته می‌شود تا شرایطش مشخص شود.

اکنون با توجه به ابتلای زیدان و ناچو به بیماری کرونا این بیم وجود دارد که بازیکنان دیگر هم مبتلا شده باشند و باید دید که شرایط اردوی رئال مادرید در روز های آینده به چه شکل پیش خواهد رفت.

1470