شایعه مذاکره چلسی با آلگری چقدر صحت دارد؟

شایعه مذاکره چلسی با آلگری چقدر صحت دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار اسکای ایتالیا گزارش داده است که چلسی هرگز با آلگری تماس نگرفته و بدین ترتیب توماس توخل تنها گزینه جانشینی فرانک لمپارد در استمفوردبریج خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، آلگری که در دوره پنج ساله حضور خود در یوونتوس یازده جام کسب کرد، در تابستان 2019 توسط بانوی پیر اخراج شد.  نام آلگری در ماه های اخیر پیرامون باشگاه های مختلفی از اروپا مطرح شده اما هنوز هدایت تیمی را به عهده نگرفته است. پی اس جی ، اینتر و یونایتد برخی از گزینه هایی بودند که نام مربی ایتالیایی پیرامونشان مطرح شد و اخیرا نیز از این مربی به عنوان گزینه جانشینی فونسکا در رم اسم برده می شود.

فابریزیو رومانو خبرنگار اسکای ایتالیا گزارش داده است که چلسی پس از اخراج فرانک لمپارد هرگز تماسی با آلگری نداشته است و خبری از حضور مربی ایتالیایی در استمفوردبریج نخواهد بود. به نظر می رسد که توخل چند هفته پس از اخراج خود از پی اس جی در ساعات آینده راهی لندن خواهد شد و هدایت چلسی را به عهده خواهد گرفت تا تیم لندنی را از دوران بحرانی لمپارد خارج کند. لمپارد تیمی بحران زده را تحویل توخل خواهد داد و البته مربی المانی سعی می کند که هموطنانش همچون ورنر و هاورتز را روی فرم بیاورد.

4125