بهترین سرمربی جهان از نظر اسطوره ایتالیا کیست؟

بهترین سرمربی جهان از نظر اسطوره ایتالیا کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو باجو، ستاره سابق یوونتوس، میلان، اینتر و تیم ملی ایتالیا، که در سال 2004 دوران حرفه‌ای او به پایان رسیده و بازنشست شده است، پپ گواردیولا را بهترین سرمربی حال حاضر جهان می‌داند. او در گفتگویی گفته بود که اگر هنوز هم فوتبال بازی می‌کرد، دوست داشت که زیر نظر گواردیولا کار کند.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا در حال حاضر سرمربی منچسترسیتی است او پیش از این هدایت بایرن مونیخ را هم بر عهده داشته است اما بهترین دوران مربیگری پپ گواردیولا بین سال های 2008 تا 2012 در بارسلونا بود که تمامی عناوین را فتح کرد.

باجو در گفتگویی که با نسخه ایتالیایی مجله Vanity Fair داشته، گفت:" فوتبال همیشه برای بازیکنان هست و خواهد بود. بهترین مربیان کسانی هستند که این مسئله را تشخیص می دهند و می دانند چگونه با بازیکنان با صداقت رفتار کنند ، می دانند چگونه با آنها صحبت کنند ، چگونه احترام بگذارند و در مورد مسائل فنی بحث کنند. من دوست دارم با چنین مربی‌ای کار کنم. با مطالعه می توانید در مورد تاکتیک ها اطلاعات کسب کنید ، اما یافتن ویژگی های انسانی دشوارتر است. من فکر می کنم مربی فعلی که دوست داشتم در تیمش بازی کنم ، گواردیولا است. به نظرم او بهترین است."

1470