صحنه‌ای از بازی رئال مادرید که سوژه شد؛ مندی از بنزما ترسید؟

صحنه‌ای از بازی رئال مادرید که سوژه شد؛ مندی از بنزما ترسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در آخرین بازی خود در لالیگا موفق شد طی یک بازی درخشان با نتیجه 4 بر 1 دپورتیوو آلاوز را در خانه حریف شکست دهد و عملکرد خوبی از خود نشان دهد. در این بازی کریم بنزما درخشان ظاهر شد و دو گل دیدنی به ثمر رساند تا نشان دهد همچنان هم مهاجمی قابل اتکا در رئال مادرید است اما روی یک صحنه پاسی که به او داده شد تبدیل به سوژه‌ای در شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در بازی رئال مادرید آلاوز دبل کرد. گل های کریم در دقایق 41 و 70 به ثمر رسیدند اما روی یک صحنه در دقیقه 21 بازی در حالی که فرلاند مندی از سمت چپ نفوذ کرده بود و موقعیتی تقریبا تک به تک با فرناندو پاچکو، دروازه‌بان آلاوز داشت، توپ را به سمت کریم بنزما که از جناح دیگر نفوذ کرده بود فرستاد و این موقعیت از دست رفت. در اصل به نظر می‌رسد که فرلاند مندی اعتماد به نفس کافی را برای اینکه خودش به توپ ضربه بزند را نداشت در حالی که موقعیت مناسبی هم داشت و انتظار می‌رفت که شوت بزند.

کریم بنزما چندی پیش در بازی رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ در چمپیونزلیگ از مندی خواسته بود که به وینیسیوس جونیور پاس ندهد و به نظر می‌رسد که تاثیر روانی آن حرف و رفتار هنوز روی مندی مانده است و پاس دادن به بنزما را در موقعیت های مختلف ترجیح می‌دهد.

برخی هم معتقدند که رئال مادرید دارای باندی از فرانسوی زبان هاست که به رهبری بنزما در بازی های مختلف سعی می‌کنند شرایط را کنترل کنند.

1470