حاشیه جدید نیمار؛ عکسی دیوانه‌وار با زبانی باز!

حاشیه جدید نیمار؛ عکسی دیوانه‌وار با زبانی باز!

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می‌رسد که نیمار جونیور نمی‌تواند دست از حاشیه سازی برداشته و در شبکه‌های اجتماعی عادی رفتار کند. او هم مانند بسیاری دیگر از بازیکنان برزیلی علاقه‌ی خاصی به رفتار های عجیب و غریب دارد که برخی از آن‌ها برای تیمش حاشیه ساز می‌شود و روی عملکردش تاثیر می‌گذارد.

به گزارش فوتبالی، نیمار همواره با مصدومیت ها و مشکلات جسمانی زیادی دست و پنجه نرم کرده است و همین قضیه در دوران حرفه‌ای او تاثیرگذار بوده به طوری که بسیاری از فرصت ها را بدین ترتیب از دست داده است و نتوانسته خودی نشان بدهد و اگر مصدومیت هایش نبود قطعا پیشرفت نیمار بیش از چیزی که اکنون هست، می‌بود اما این تمام قضیه نیست چرا که رفتار های نیمار هم عجیب و غریب است و او علاقه‌ی خاصی به حاشیه سازی دارد، مسئله‌ای که گریبان‌گیر بسیاری از بازیکنان برزیلی بوده است.

نیمار اخیرا تصویری از خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و در آن آرزوی عشق و محبت را برای دیگران کرده است اما حالتی که نیمار در آن به خود گرفته، عادی نبوده و کمتر دیده‌ایم که یک بازیکن حرفه‌ای در حد یک ستاره جهانی چنین تصویری را از خود منتشر کند اما نیمار ابایی از حاشیه ندارد.

1470