با دور شدن از مسی، دوست صمیمی سوارز در مادرید کیست؟

با دور شدن از مسی، دوست صمیمی سوارز در مادرید کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - در تابستان گذشته تغییر و تحولاتی در بارسلونا شکل گرفت که یکی از آن‌ها جدایی لوئیس سوارز از بارسلونا و رفتنش به اتلتیکو مادرید بود. رونالد کومان وقتی که به عنوان سرمربی بارسلونا برگزیده شد در تماسی به سوارز گفت که جایی در تفکراتش نخواهد داشت و باید این تیم را ترک کند و مهاجم اروگوئه‌ای هم راهی اتلتیکو مادرید شد.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی از رفتن سوارز به اتلتیکو مادرید راضی نبود چرا که این دو بازیکن باهم دوستانی صمیمی بودند و علاوه بر هماهنگی بالایی که درون زمین داشتند، در بیرون از زمین هم رابطه‌‌ای دوستانه با هم داشتند و بسیار به هم نزدیک بودند اما با انتقال سوارز به اتلتیکو مادرید این رابطه کمرنگ تر شد هر چند که هنوز هم آن‌ها با هم دوست هستند.

لوئیس سوارز در اتلتیکو مادرید دوستان تازه‌ای پیدا کرد و روابط صمیمانه‌ی جدیدی را با برخی از هم‌تیمی های جدید خود آغاز کرد که یکی از آن‌ها یان اوبلاک دروازه‌بان روخی بلانکوست. در حقیقت گفته می‌شود که سوارز در اتلتیکو مادرید رابطه‌ی بسیار خوبی با اوبلاک دارد و به او بسیار نزدیک شده است و به نظر می‌رسد که پس از لیونل مسی در بارسلونا، اکنون جان اوبلاک در اتلتیکو مادرید تبدیل به دوست صمیمی او شده است.

1470