رستگاری سرمربی بارسلونا با استفاده از جوانان؛ بچه‌های کومان!

رستگاری سرمربی بارسلونا با استفاده از جوانان؛ بچه‌های کومان!

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان به کار با بازیکنان جوان علاقه دارد و این مسئله بر کسی پوشیده نیست. او قبل از حضور در بارسلونا اعلام کرده بود ترجیح می‌دهد تا بین حضور یک ستاره بالای ۳۰ سال و یک بازیکن از آکادمی، دومی را برگزیند و حالا هم تا حدودی این مسئله را اثبات کرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالد آرائوخو یکی از جوانانی است که امسال فرصت حضور در تیم اصلی را پیدا کرده. مدافع ۲۱ ساله‌ای که در ۱۵ بازی گذشته تنها یک بار دریبل خورده و در۱۳ بازی اخیر ۱۲ بار در ترکیب اصلی بوده. اسکار مینگزا نفر دوم است. بازیکنی که به دلیل مصدومیت مدافعین بارسلونا به ترکیب اصلی اضافه شد و دیگر جایگاهش را از دست نداد.

فرنکی دی‌یونگ را کومان به بارسلونا نیاورد اما زیر نظر سرمربی هلندی بارسلونا ستاره شد. او ابتدا زبان اسپانیایی یاد گرفت و حالا برای بارسلونا گلزنی‌ هم می‌کند. کومان به او فرصت حضور در خط حمله را داده و او هم در ۱۰ بازی اخیر ۴ گل زده و ۲ پاس گل داده.

بازیکن ۱۸ ساله اهل جزایر قناری بارسلونا را باید بهترین بازیکن جوان امسال بارسلونا دانست که از ۲۸ بازی ممکن تا امروز در ۲۷ بازی حضور پیدا کرده و تنها مقابل فرنتس واروش استراحت کرده. او آن‌قدر خوب بوده که دیگر کسی سراغی از کوتینیو نمی‌گیرد.

رمز شادابی چند بازی اخیر بارسلونا تکیه کومان بر چنین بازیکنانی است. بازیکنانی که با نیروی جوانی خونی تازه به رگ‌های بارسا تزریق کرده‌اند.

1101