میلان بازهم برای جذب مدافع بارسلونا تلاش می‌کند؛ این بار برای آخرین بار!

میلان بازهم برای جذب مدافع بارسلونا تلاش می‌کند؛ این بار برای آخرین بار!

پایگاه خبری فوتبالی – میلانی‌ها می‌خواهند آخرین تلا‌ش‌شان برای جذب مدافع بارسلونا را انجام دهند.

به گزارش فوتبالی، چند روزی است که خبر علاقه تیم میلان به مدافع چپ تیم بارسلونا، جونیور فیرپو در رسانه‌ها منتشر می‌شود. میلانی‌ها تا امروز در بازار نقل و انتقالات زمستانی پرکار بوده‌اند و علاوه بر میته، توموری و مانژوکیچ حالا به دنبال جونیور فیرپور هم هستند تا یک جانشین مطمئن برای تئو هرناندز، مدافع چپ تاثیرگذارشان داشته باشند.

تا امروز میلانی‌ها چند بار پیشنهاداتی به بارسلونایی‌ها ارائه داده‌اند اما این پیشنهادات با پاسخ رد بارسایی‌ها مواجه شده است اما حالا طبق گزارشی که اسپورت مدیا ست منتشر کرده مدیران میلان می‌خواهند برای آخرین بار شانس‌شان را امتحان کنند. این بار پیشنهاد آن‌ها جذب فیرپو به صورت قرضی و با حق خرید در انتهای فصل با مبلغ ۲۰ میلیون یورو است که باید دید بارسایی‌ها با آن موافقت می‌کنند یا خیر.

رسانه فوتبال ایتالیا به نقل از چند منبع نوشته این بار به نظر می‌رسد توافقات اولیه صورت گرفته اما خود فیرپو هنوز راضی نشده است. این مدافع ۲۴ ساله که در ترکیب مورد نظر کومان جایی ندارد و روزهای خوبی را هم در بارسا نمی‌گذراند قرار است تا ۲ روز آینده نظر نهایی‌اش را بدهد و میلانی‌ها هم منتظر اتمام این مدت و پاسخ او هستند.

1101