پوست موز زیر پای گتوزو؛ بنیتز آلترناتیو رینو شد

پوست موز زیر پای گتوزو؛ بنیتز آلترناتیو رینو شد

پایگاه خبری فوتبالی – جدایی رافا بنیتز از لیگ چین و در دسترس بودن او باعث شده تا مربیان بسیاری بابت داشتن یک آلترناتیو احساس خطر کنند و گتوزو یکی از این مربیان است.

به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو نتایچ چندان ضعیفی در ناپولی نگرفته اما با توجه به رتبه‌ای که در آن قرار دارد و شکست شاگردانش مقابل ورونا حالا کم کم خطر را حس می‌کند. در همین زمینه رسانه لا استامپا گزارش داده آئورلیو دی‌لورنتیس، مدیر باشگاه ناپولی درخواست برگزاری یک جلسه با کریستیانو جینتولی را داده تا درباره شکست مقابل ناپولی در سری آ که با نتیجه ۳-۱ رقم خورد بحث شود.

ناپولی در حال حاضر در رده ششم جدول سری آ قرار دارد، به یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا رسیده و در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا رار داد. لااستامپا گزارش داده شرایط گتوزو و ادامه کار او می‌تواند یکی از مباحث مهم در این جلسه باشد زیرا شکست در سوپرکاپ ایتالیا اندکی اوضاع را متفاوت کرده است.

رافا بنیتز که پیشتر از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ سرمر ناپلی‌ها بوده اخیرا از تیم دالیان چین جدا شده و حالا یکی از گزینه‌های حضور در جمع ناپلی‌ها است. بنیتز به دلیل ترس از کرونا از چین خارج شد و حالا با توجه به سابقه‌اش در ناپولی یکی از گزینه‌هاست.

1101