پاکدل به دنبال ششمین گل برابر پرسپولیس

پاکدل به دنبال ششمین گل برابر پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم گلزن آلومینیوم امید اول رسول خطیبی برای کسب امتیاز مقابل پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی،حامد پاکدل، زهردار‌ترین بازیکن آلومینیوم با پنج گل زده با استفاده از غیبت اصلی‌ترین مهره‌های خط دفاع پرسپولیس در بازی امروز به دنبال گلزنی و نشان دادن توانایی‌هایش است و این کار قرمزپوشان پایتخت را سخت می‌کند، او که از دوران صعود ماشین سازی تبریز به لیگ برتر، زیر نظر رسول خطیبی کار کرده، بعد از حضور این مربی در آلومینیوم هم بار دیگر شاگرد او شد.

پاکدل با زدن 5 گل از 9 گل تیمش تا هفته یازدهم، بهترین گلزن آلومینیوم و چهارمین گلزن برتر لیگ به حساب می آید. او دو بار در این فصل مقابل ذوب آهن و ماشین سازی دبل کرده و تک گل سه امتیازی آلومینیوم در بازی حساس مقابل صنعت نفت را هم به ثمر رسانده است.

پاکدل در بازی مقابل استقلال در تهران تلاش زیادی برای گلزنی انجام داد اما درخشش مظاهری مانع از این کار شد. حال مهاجم آلومینیوم امیدوار است که بتواند در بازی مقابل پرسپولیس گلزنی کرده و شمار گل های خود را به عدد 6 برساند، این مهاجم 29 ساله و اهل درود لرستان مقابل هم تیمی سابقش حامد لک در دروازه پرسپولیس به دنبال بالا بردن گل های زده خود و کسب سه امتیاز هستند و باید منتظر ماند و دید که آیا او موفق به گلزنی برابر شاگردان یحیی گل محمدی خواهد شد یا خیر.

7655