شیری بعد از فینال آسیا در اراک فیکس شد

شیری بعد از فینال آسیا در اراک فیکس شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع نیمکت نشین قرمزها در بازی امروز پرسپولیس مقابل آلومینیوم به ترکیب ثابت این تیم بر می گردد.

به گزارش فوتبالی، مهدی شیری مدافع راست پرسپولیس که بعد از اشتباهی که در فینال آسیا مقابل اولسان هیوندای انجام داد فقط در نیمه دوم بازی مقابل نساجی به میدان رفته است و در سایر بازی ها نیمکت نشین محض بود با تصمیم یحیی گل محمدی و کادر فنی قرمزها در بازی مقابل آلومینیوم به ترکیب ثابت پرسپولیس بر می گردد تا جای خالی محمد حسین کنعانی زادگان را پر کند.

شیری در این بازی قرار است در یک پست غیرتخصصی در کنار سیداحسان حسینی و در قلب دفاع این تیم انجام وظیفه کند و باید دید که آیا می تواند با توجه به شرایط فیزیکی که باید یک مدافع وسط از لحاظ بدنی و تسلط بر بازی داشته باشد عملکرد خوبی از خود برابر شاگردان رسول خطیبی انجام دهد یا یحیی در ادامه بازی مجبور به تغییرات خواهد شد.

به نظر می رسد یحیی بیشتر روی سرعت مهدی شیری حساب باز کرده است تا بتواند در نبرد با مهاجمان سرعتی این تیم از این فاکتور شیری بهره ببرد اما آنچه مشخص است شاید شیری روی توپ های هوایی نتواند عملکرد یک دفاع وسط مسلط را داشته باشد و روی ارسال از کناره ها هافبک های دفاعی این تیم مانند میلاد سرلک به مدافعان در کار دفاعی کمک خواهند کرد.

پیش از این از میلاد سرلک و محمد انصاری به عنوان جایگزین کنعانی زادگان در این بازی نام برده می شد اما یحیی ترجیح داد دست به کمربند خط میانی این تیم نزند و در شروع بازی از مهدی شیری استفاده کند تا پس از شرایط سختی که بعد از فینال آسیا پشت سر گذاشت به ترکیب ثابت قرمزها برگردد.

باید به انتظار نشست و دید مهدی شیری در بازگشت به ترکیب ثابت قرمزها می تواند رضایت کادر فنی این تیم را به دست بیاورد یا باز هم به نیمکت پرسپولیس تبعید خواهد شد.

7655