به دلیل اشتباهات داوری؛ تجدید نظر در اولتیماتوم/ رضایی حداقل تا نیم فصل سرمربی ذوب آهن

به دلیل اشتباهات داوری؛ تجدید نظر در اولتیماتوم/ رضایی حداقل تا نیم فصل سرمربی ذوب آهن

پایگاه خبری فوتبالی- باتوجه به عملکرد فنی تیم ذوب آهن و نقش اشتباهات داوری در بازی‌های این تیم، رحمان رضایی سرمربی ذوبی ها حداقل تا پایان نیم فصل در سمت خود باقی است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم فوتبال ذوب آهن در حالی یکی از دو تیم بدون پیروزی لیگ برتر است که عملکرد فنی این تیم از سوی کارشناسان مثبت ارزیابی شده و نقش اشتباهات تاثیرگذار داوری نیز در نتایج این تیم غیر قابل کتمان است.
چندی پیش اعلام شد باشگاه ذوب آهن برای ادامه همکاری با رحمان رضایی شرط کسب ۱۱ امتیاز از ۵ بازی پیش رو را اعلام کرده است.

تصمیم اشتباه داور در مردود اعلام کردن تک گل سالم ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان که به تایید کارشناسان هم رسید و باعث شد ذوب آهن در این بازی هم از داوری متضرر گردد، منجر به حذف این بازی از حلقه ۵ بازی اعلام شده در آن اولتیماتوم شد.

در همین خصوص شنیده می‌شود تصمیم سازان در ذوب آهن در راستای حمایت از سیاست ثبات، در نظر دارند با توجه به عملکرد فنی این تیم و بی تاثیر نبودن اشتباهات داوری در جایگاه کنونی سبزپوشان، حداقل تا پایان نیم فصل از رحمان رضایی به عنوان سرمربی حمایت کرده و این فرصت را در اختیار او قرار دهند تا نتایج لازم را برای بقا و ادامه کار کسب کند.

ذوب آهن که در ۱۲ هفته نخست رقابتها تنها ۸ امتیاز به دست آورده، تا پایان نیم فصل نخست ۳ دیدار حساس مقابل نساجی، سپاهان و مس رفسنجان در پیش دارد که برای فاصله گرفتن از منطقه خطر در جدول، ناگزیر است از این بازی‌ها امتیازات لازم را کسب نماید.

6641