سوارز به نزدیکی رکورد رونالدو رسید؛ بهترین شروع در یک تیم لالیگایی

سوارز به نزدیکی رکورد رونالدو رسید؛ بهترین شروع در یک تیم لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی – لوئیس سوارز پس از رونالدو بهترین شروع در یک تیم لالیگایی را داشته و در اولین فصلش در اتلتیکو ۱۲ گل به ثمر رسانده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم اتلتیکو مادرید توانست ۳-۱ والنسیا را شکست دهد. در این بازی فلیکس گل اول و کوره‌آ گل سوم را زد اما نکته اصلی گل دوم تیم اتلتیکو مادرید بود که توسط سوارز به ثمر رسید. سوارز حالا در ۱۵ بازی برای اتلتیکو ۱۲ گل زده و رکوردی عالی خلق کرده است.

لوئيس سوارز حالا با ۱۲ گل در ۱۵ بازی وارد باشگاه «بهترین شروع در لالیگا» شده است. پیش از این زمانی که رونالدو به رئال مادرید پیوست در ۱۵ بازی توانست ۱۳ گل بزند و بهترین شروع را در یک باشگاه لالیگایی رقم بزند.

سوارز که تابستان به صورت رایگان امسال از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته حالا به همراه یوسف النصیری در صدر جدول آقای گلی اسپانیا قرار گرفته. هر ۲ نفر این بازیکنان ۱۲ گل زده‌اند.

پس از نمایش درخشان سوارز هم انریکه سرزو به تمجید از این بازیکن که سابقه حضور در لیورپول را دارد پرداخت. او گفته: ما همیشه می‌دانستیم که سوارز بهترین مهاحم نوک فوتبال اروپاست. خوشحالیم که او را در جمع خودمان داریم.

گفتنی است اتلتیکو با درخشش سوارز حالا در صدر جدول قرار گرفته است.

1101