کومان: اگر ترشتگن نبود برنده نمی‌شدیم

کومان: اگر ترشتگن نبود برنده نمی‌شدیم

پایگاه خبری فوتبالی – رونالد کومان اعلام کرده اگر ترشتگن درون دروزاه این تیم نبود، بارسلونا روز گذشته به برد نمی‌رسید و حریف گل تساوی را به ثمر می‌رساند.

به گزارش فوتبالی، کومان پس از برد مقابل الچه به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم برنده بازی شویم. در چند روز اخیر بازی‌های زیادی انجام دادیم و تمرکز‌مان حفظ کردیم. در بازی روز گذشته بهتر از حریف بودیم. صبور بودیم و مالکیت را از آن خود کردیم. سخت بود به حریف گل بزنیم زیرا یاران آن‌ها همواره بین توپ و دروازه‌ خودی قرار داشتند اما به خوبی پرس کردیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: حریف فرصتی نداشت. آن‌ها تنها یک فرصت گلزنی داشتند و آن فرصت هم روی اشتباه مدافعین ما به دست آمد که ترشتگن در آن صحنه خیلی خوب عمل کرد. خوشبختانه یک دروازه‌بان خوب داریم وگرنه حریف به گل تساوی می‌رسید. به غیر از آن اشتباه، خوب بازی کردیم. بهترین مسئله درباره بازی پرس و نمایش ما بدون توپ بود. شایسته برد بودیم.

کومان در ادامه افزود: بازی با ۳ مهاجم کافی نیست و نیاز داریم تا هافبک‌ها هم گلزنی کنند. خوب است که دی‌یونگ گل می‌زند. نیاز داریم هافبک‌های‌مان داخل محوطه بروند و گل بزنند. جنگ برای قهرمانی؟ سعی‌مان را می‌کنیم اما اتلتیکو همچنان قدرتمند است.

1101