لمپارد از کابوس اشتباهات کپا خلاص نمی شود

لمپارد از کابوس اشتباهات کپا خلاص نمی شود

پایگاه خبری فوتبالی - فرانک لمپارد سرمربی چلسی به هیچ وجه نباید در مقابل تیم لوتن در مرحله چهارم جام حذفی انگلیس شکست می خورد.

به گزارش فوتبالی، لمپارد  در حال حاضر شانس زیادی برای تبدیل شدن به مربی اخراجی بعدی لیگ برتر انگلیس است. آنها پس از شکست مقابل لسترسیتی در لیگ انگلیس فرصت خوبی داشتند تا تیم دسته دومی لوتن را شکست بدهند و شرایط خود را بهبود ببخشند. آبی ها به لطف دبل تامی ابراهام در 20 دقیقه آغازین از حریف پیش افتادند اما جردن پارک پاسخ یکی از گلها را داد که اشتباه فاحش کپا آریزابالاگا روی این گل نقش داشت.

دروازه بان اسپانیایی که با 75 میلیون یورو از بیلبائو به چلسی پیوست به یکی از بدترین خریدهای تاریخ تیم لندنی تبدیل شده است.کپا در مقابل تیم مورکام در مرحله سوم جام حذفی کلین شیت کرده بود اما به نظر می رسد که همچنان قرار نیست که دست از اشتباهات خود بردارد.

در این فصل درصد توپگیری های کپا زیر 50 درصد بوده که برای دروازه بانی با این قیمت وحشتناک است. این دروازه بان 26 ساله از زمان پیوستن به چلسی در یک سال و نیم فقط 58.8 درصد توپگیری را داشته که بدترین آمار را در میان دروازه بان هایی دارد که در این مدت حداقل 20 بازی در لیگ انگلیس داشته اند.

چلسی در این بازی پیروز شد و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد اما قطعا اشتباه فاحش کپا از یاد لمپارد نخواهد رفت.

4125