مرگ مدیر و چهار بازیکن تیم برزیلی به علت سقوط هواپیما

مرگ مدیر و چهار بازیکن تیم برزیلی به علت سقوط هواپیما

پایگاه خبری فوتبالی - چهار بازیکن تیم پالماس و مدیر این باشگاه برزیلی در سانحه سقوط هواپیما برای انجام بازی جام حذفی برزیل جان باختند.

به گزارش فوتبالی، آنها با یک جت شخصی در حال سفر بودند که خلبان نیز جان خود را از دست داد و بدین ترتیب هیچ کدام از مسافران هواپیمای حامل اعضای تیم دسته چهارمی پالماس جان سالم به در نبردند.

پالماس روز یکشنبه با هواپیما در حال سفر برای بازی روز بعدش در مقابل ویلانوا بود. این باشگاه اعلام کرد که لوکاس میرا مدیر باشگاه و لوکاس پراچدس، گیلرمو نوئه، رانوله و مارکوس مولیناری بازیکنان این باشگاه در میان شش قربانی بوده اند. خلبان که وگنر نام داشت هم جان باخت.

سخنگوی باشگاه پالماس در مصاحبه با خبرگزاری رویترز گفت:" هواپیما سقوط کرد و متاسفانه هیچ کسی زنده نماند."

اعضای باشگاه پالماس سعی داشتند که به گویانیا در فاصله 500 کیلومتری شهر خود حرکت کنند تا در مرحله یک هشتم نهایی جام "ورده" به مصاف ویلانوا بروند. این رقابت ها به صورت حذفی در میان تیم هایی که در میان قدرت های جنوبی و شمال شرقی برزیل نیستند، برگزار می شود.

این آخرین تراژدی در فوتبال برزیل در سالهای اخیر است. در سال 2016 نیز 19 عضو تیم چاپکوئنسه در حین پرواز برای حضور در فینال جام آمریکای جنوبی جان خود را از دست دادند.

4125