رکورد جدید لواندوفسکی که فقط سه بازیکن دیگر به آن رسیده بودند

رکورد جدید لواندوفسکی که فقط سه بازیکن دیگر به آن رسیده بودند

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با گلزنی مقابل شالکه به چهارمین بازیکن فعال فوتبال دنیا تبدیل شد که به رکورد 500 گل رسمی می رسد. پیش از این رونالدو، مسی و زلاتان این کار را کرده بودند و حالا روبرت چهارمین نفر است.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی با گلزنی مقابل شالکه به اولین بازیکن تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در هشت بازی خارج از خانه پیاپی گلزنی کرده است. بایرن مونیخ با غلبه بر شالکه به 42 امتیاز رسید و حالا با هفت امتیاز اختلاف نسبت به لایپزیش و با اقتدار در صدر جدول بوندسلیگا جای گرفته است. لواندوفسکی که سال گذشته اکثر جوایز فردی را درو کرد، در سال جدید نیز انگیزه بالایی دارد تا این جوایز را به نام خود ثبت کند. در حقیقت مهاجم لهستانی انگیزه زیادی دارد تا در سال 2021 توپ طلا را ببرد. اگر مراسم سال 2020 لغو نمی شد بدون تردید لایق این جایزه بود اما او جوایز  دیگری نظیر بهترین های سال یوفا و فیفا را کسب کرد. 

رسیدن به 500 گل رسمی کار بزرگی است که همین که فقط در میان بازیکنان شاغل فقط چهار نفر توانسته اند به این رکورد برسند نشان می دهد که مهاجم لهستانی دست به چه کار بزرگی زده و چه رکورد بزرگی را به نام خود ثبت کرده است.

4125