عکس/ کچلی زلاتان ساختگی بود؛ مردم را سرکار گذاشت؟!

عکس/ کچلی زلاتان ساختگی بود؛ مردم را سرکار گذاشت؟!

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم سوئدی میلان، به تازگی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام و در بخش استوری ها، تصویری منتشر کرده بود که در آن کاملا کچل است و هیچ مویی روی سر ندارد. در ابتدا گمانه‌زنی هایی پیرامون واقعی بودن یا نبودن آن ایجاد شده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که این تصویر کاملا ساختگی بوده و زلاتان دست به مو های خود نزده است.

به گزارش فوتبالی، میلان شب گذشته شکست بدی را در مقابل آتالانتا تجربه کرد اما حالا ایبرا به خاطر پیامی که در بخش استوری اینستاگرام خود منتشر کرده بود، به شدت جنجال ساز شده است هر چند که این موضوع ربطی به فوتبال ندارد. مهاجم سابق بارسلونا، پاریسن ژرمن و منچستریونایتد تصویری از خودش منتشر کرده که خبری از موهای بلندش نیست و انگار موهای خود را از ته تراشیده است اما اکنون مشخص شده که این تصویر فتوشاپی است چرا که تصویر اصلی زلاتان در تمرینات منتشر شده است.

زلاتان با انتشار تصویری از خود در حالت کچلی، توجهات زیادی را به خود جلب کرد و در شبکه های اجتماعی پیرامون تصاویر زلاتان بحث هایی مطرح شد که اکنون مشخص شده است که زلاتان کچل نکرده و صرفا این تصویر را برای جنبه‌ی فان منتشر کرده است.

1470