عکس؛ چیپ آرام صلاح به منچستر یونایتد و ریلکس بودن او!

عکس؛ چیپ آرام صلاح به منچستر یونایتد و ریلکس بودن او!

پایگاه خبری فوتبالی - در این دور از رقابت‌های جام حذفی انگلیس موسوم به FA Cup، دیداری جذاب میان منچستریونایتد و لیورپول برگزار می‌شود که محمد صلاح در این بازی موفق شد گل اول لیورپول را وارد دروازه شیاطین سرخ کند. این گل به شکلی جالب و با ضربه‌ی چیپ وارد دروازه‌ی منچستریونایتد شد و در واقع محمد صلاح روی این گل هنرنمایی کرده و گلی زیبا به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی، محمد صلاح در دقیقه 18 بازی روی پاس روبرتو فیرمینو موفق شد دروازه منچستریونایتد را با ضربه‌ای چیپ و به آرامی باز کند تا تیمش را به گل رسانده باشد. صلاح آرامش خاصی روی این صحنه داشت که مورد توجه قرار گرفت.

محمد صلاح در بازی لیورپول مقابل منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس نتوانست آنطور که باید و شاید خودی نشان بدهد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و به نظر می‌رسد که در این بازی به دنبال جبران مافات است. نکته‌ی جالب دیگری که پس از گلزنی محمد صلاح به شکل چیپ به منچستر یونایتد وجود داشت، آرامش خاص او پس از گلزنی بود، چرا که انتظار می‌رفت پس از زدن چنین گل زیبای به رقیب دیرینه او خوشحالی متناسبی انجام دهد اما بازیکن مصری کاملا آرام بوده و شادی خاصی نکرد.

1470