جزییات درگیری ابراهیم شکوری و رسول پناه

جزییات درگیری ابراهیم شکوری و رسول پناه

خبرگزاری فوتبالی- رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در آخرین روز کاری خود با ابراهیم شکوری درگیر شد.

به گزارش فوتبالی، مهدی رسول پناه رئیس مستعفی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که با پذیرش کناره گیری اش از سوی وزیر ورزش از این ساعت دیگر پستی در این باشگاه ندارد امروز به دفتر کار سابق خود بازگشت تا میزان بدهی و طلب هایی که داشته است را از امور مالی دریافت کند. او به ادعای خودش و اسناد ۱۳ میلیارد تومان از جیب خودش و دوستانش خرج کرده و حالا امروز بای تسویه حساب و گرفتن یک سری اسناد که نشان دهد او از باشگاه طلبکار است به میدان پیروزان رفت.

رسول پناه در آخرین دقایق کاری خود خواهان ارسال فرم اداری به یکی از معاونت ها می شود که با دخالت ابراهیم شکوری روبرو می شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس به رسول پناه اعلام می کند با توجه به احکام اعضای جدید هیات مدیره باشگاه دیگر حق اظهار نظر در امور جاری را ندارد و کار او دخالت در امور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه محسوب می شود.

رفتار شکوری به مذاق سرپرست و رئیس سابق هیات مدیره باشگاه خوش نمی آید تا بین آنها درگیری لفظی رخ داده و شکوری از رسول پناه می خواهد تا ساختمان باشگاه را ترک کند. 

جنجالی که نزدیک بود به درگیری فیزیکی بیانجامد اما اطرافیان شکوری و رسول پناه مانع آن می شوند.

رسول پناه هم پس از گرفتن اسناد مربوط به خودش برای اینکه بتواند بعدا طلب ۱۳ میلیارد تومانی اش را پیگیری کند، بلافاصله ساختمان باشگاه را ترک می کند تا اینگونه به دوران حضورش در پرسپولیس پایان دهد.

1414